Procedura solutionare petitii/reclamatii

Iti multumim ca ai ales sa fii client Allianz-Tiriac Unit Asigurari.

Satisfactia ta fata de serviciile si produsele companiei noastre, este foarte importanta pentru noi.

Dorim sa fim alaturi de tine si sa intervenim cat mai rapid pentru solutionarea corecta a oricarei probleme.

In acest sens si in linie cu prevederilor legale in vigoare, te informam ca orice persoana fizica sau juridica, ce se considera prejudiciata in drepturile sale (protejate prin lege si/sau prevazute de contractul de asigurare), se poate adresa societatii noastre pentru restabilirea situatiei de drept si inlaturarea oricaror consecinte nefavorabile.

Pentru solutionarea pe cale amiabila a oricarui diferend, poti recurge la:

I. Solicitarea de informatii privind stadiul dosarului de dauna, alegand una din urmatoarele  variante:

  • apeland numarul de telefon: 021. 200 00 00 (apel cu tarif normal);
  • completand campurile formularului pe care il gasesti in fereastra: Formular Petitii
  • trimitand un e-mail la adresa [email protected].

II. Transmiterea unei petitii, utilizand una dintre urmatoarele modalitati:

  • depunerea la sediul societatii (sediul central, sediile teritoriale) a petitiei scrise;
  • prin e-mail, la adresa [email protected];
  • prin serviciul postal/curier, la adresa sediului central: Sos. Pipera, Nr. 42, Etaj 1 (Camera 1) si Etaj 16, Sector 2, CP 020112, Bucuresti, Romania;
  • prin intermediul website-ului societatii www.allianztiriacunit.ro.

Toate petitiile sunt inregistrate in Registrul Unic de Petitii, indiferent de modalitatea de primire a acestora: prin registratura, prin posta electronica (e-mail), prin sistemul on-line. Pentru petitiile primite prin una din modalitatile mai sus mentionate, Allianz-Tiriac Unit Asigurari iti transmite un raspuns oficial la adresa indicata de catre petent (prin e-mail sau prin Posta Romana/curier postal).

Termenul de solutionare a petitiei este de maximum 30 zile calendaristice de la data inregistrarii primirii acesteia, conform prevederilor Normei nr. 18/ 2017 emisa de Autoritatea de Supraveghere Financiara privind procedura de solutionare a petitiilor referitoare la activitatea societatilor de aigurare si reasigurare si brokerilor de asigurare.

 Atentie!

  • Reclamatiile primite prin telefon nu se inregistreaza;
  • Petitiile anonime sau cele in care nu sunt trecute datele de identificare a petentului (nume, prenume, adresa, date contact) nu se iau in considerare si se claseaza, cu mentiunea “LIPSA DATE PETENT”.

In cazul in care un litigiu intre consumator si un comerciant stabilit pe teritoriul Romaniei nu a putut fi solutionat in urma unei reclamatii prezentate direct de consumator comerciantului, consumatorul are posibilitatea de a se adresa spre solutionare catre SAL-FIN (Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor).
Mai multe informatii referitoare la SAL-FIN le regasiti in rubrica dedicata SAL-FIN existenta in cadrul “Informatii utile”.

In cazul in care litigiul decurge dintr-un contract de prestari servicii online puteti apela la platforma SOL pentru solutionarea acestuia.
Mai multe informatii referitoare la platforma SOL le regasiti in rubrica dedicata platformei SOL existenta in cadrul “Informatii utile”.

In cazul in care un litigiu intre o persoana juridica si un comerciant stabilit pe teritoriul Romaniei nu a putut fi solutionat in urma unei reclamatii prezentate direct comerciantului, persoana juridica are posibilitatea de a se adresa spre solutionarea acestuia catre mediere sau arbitraj.